Aura Roboclean nie pobiera/podaje wody? Co jest nie tak. Jak to naprawić.
   07/19/2021 19:44:26     Roboclean    0 Comments
Aura Roboclean nie pobiera/podaje wody? Co jest nie tak. Jak to naprawić.

Dlaczego Aura Roboclean model 114F/SPlus nie podaje/pobiera wody podczas funkcji prania? 

Czasami zdarza się, że kiedy próbujemy zacząć pranie za pomocą odkurzacza czyszcząco piorącego Aura Roboclean okazuje się, że woda nie jest pobierana z dolnego zbiornika na czystą wodę. Jeżeli dzieje się tak trzeba sprawdzić kilka elementów:

I. Sprawdź czy działa pompa

Sprawdź czy po włączeniu Roboclean`a i uruchomieniu funkcji prania słychać pracę pompy (charakterystyczne brzęczenie wewnątrz urządzenia). Jeżeli słychać pompę ale woda nie jest pobierana możesz przejść do kolejnego punktu. Jeżeli pompy nie słychać należy przesłać urządzenie do serwisu, który naprawi/wymieni pompę. Możesz skorzystać z usługi door to door czyli kurierem od drzwi do drzwi, którego znajdziesz tutaj ---> KLIKNIJ i przeczytaj więcej.

II. Sprawdź wszystkie połączenia 

Jeżeli pompa pracuje a woda dalej nie jest podawano do końcówki piorącej, trzeba dokładnie sprawdzić wszystkie połączenia wężyków oraz czy w zbiorniku na czystą wodę jest zamontowany wężyk / rurka podająca wodę. Często zdarza się, że klienci zapominają włożyć tę rurka do zbiornika co skutkuje brakiem pobierania wody. Jeżeli nie masz tej rurki znajdziesz ją w naszym sklepie. UWAGA: Jest różnica między modelem Aura Roboclean SPlus (114K) a Aura Roboclean 114F aby sprawdzić jaki masz model zerknij na tabliczkę znamionową, którą znajdziesz na obudowie dolnej po zdjęciu zbiornika. 

III. Zaklejona/zanieczyszczona pompa

Jeżeli słychać pracę pompy a żadna powyższa czynność nie przyniosła rozwiązania. Możesz spróbować oczyścić pompę w Aura Roboclean. W celu wykonania tej czynności należy wlać do zbiornika na czystą wodę ciepłej wody (nie gorącej!!!) i dodać octu lub odkamieniacza. Uruchomić urządzenie oraz pompę odczekać chwilę (3-4 minuty). Czynność należy powtórzyć kilkukrotnie. Jeżeli czynności nie przyniosą efektu należy wysłać urządzenie do naszego serwisu. 

Na adres:

Spectra SHOP

43-300 Bielsko-Biała, ul.Korczaka 41

wraz z opisem usterki oraz telefonem do kontaktu

Można skorzystać z usługi door to door o której pisaliśmy wyżej do której link znajdziesz tutaj ---> LINK

Koszt naprawy to około 90 zł 

Ważne aby używać oryginalnych płynów do prania, które znajdziesz tutaj ---> LINK

Share This Post :

Comments

Log in or register to post comments